Панченко, Галина Іванівна2015-11-272015-11-272013Панченко Г. І. Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи / Галина Іванівна Панченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 1. - С. 287-290.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/666Стаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культури до нового напряму оздоровчої роботи - попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів.ukмайбутній вчитель фізичної культурипрофесійна готовністьпрофесійна компетентністьздоров’язбереженняздоров’язбережувальна роботадидактогенні захворюваннянавчально-виховний процесПроблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школиArticle