Єжова, Ольга ВолодимирівнаЕжова, Ольга ВладимировнаYezhova, O.2017-09-062017-09-062014Єжова О. В. Зміст та структура моделі фахівця / Ольга Володимирівна Єжова // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 1. – С. 179-182.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2680(uk) Стаття присвячена проблемі встановлення змісту та структури моделі фахівця для розроблення концепції його теоретико-практичної підготовки. Запропонована прогностична модель фахівця, на вході якої фактори (прогноз інноваційного розвитку галузі) та контрольні параметри (професійно важливі якості особистості), а на виході критерії (професійні компетенції).(ru) Статья посвящена проблеме содержания и структуры модели специалиста для разработки концепции его теоретико-практической подготовки. Предложена прогностическая модель специалиста, на входе которой факторы (прогноз инновационного развития отрасли) и контрольные параметры (профессионально важные качества личности), а на выходе критерии (профессиональные компетенции).(en) The article deals with the content and structure of the model of a specialist to develop the concept of his theoretical and practical training. The prognostic model of the specialist is proposed, factors (the forecast of innovative development of branch) and monitoring parameters (professionally important qualities of the person) are at the input of it, and criteria (professional competence) are at the output.ukмодель фахівцяпрофесійно важливі якостіпрогноз галузіфакторикритерії«чорна скринька»модель специалистапрофессионально важные качествапрогноз окритериитраслифакторы«черный ящик»model of a specialistprofessionally important qualitiesthe forecast of a branchfactorscriteriaa "black box"Зміст та структура моделі фахівцяСодержание и структура модели специалистаContent and structure of the model of a specialistArticle