Царенко, Ірина ЛеонтіївнаTsarenko, I.2017-09-152017-09-152014Царенко І. Л. Активізація самостійної роботи студентів засобами хмарних технологій / Ірина Леонтіївна Царенко // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 2. – С. 48-53.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2700(uk) Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розв’язання суперечностей між фактичним рівнем розробленості конкурентних освітніх технологій та недостатнім використанням їх дидактичних можливостей у підготовці високопрофесійних педагогічних фахівців. Метою статті є визначення й аналіз дидактичних можливостей хмарних технологій як інтернет-послуг для активізації самостійної роботи майбутніх учителів трудового навчання (технологій). У статті запропоновано методичні рекомендацій педагогам щодо створення навчального сайту для дистанційної освіти і самоосвіти студентів.(en) Relevance of research due to the need to resolve the contradictions between the actual level of elaboration of competitive educational technologies and insufficient use of their didactic possibilities in the preparation of highly qualified teaching professionals. The article aims at identifying and analyzing the didactic possibilities of cloud computing as an Intern et service provider to activate the self-study of future teachers of labor (technology). The article suggests guidelines for teachers to create a training site for distance education and self-education students.ukсамостійна робота студентівхмарні технологіїорганізаційно-педагогічні умовивідкрите навчальне середовищесамостоятельная работа студентовоблачные технологиорганизационно-педагогические условияоткрытая учебная средаself-study studentscloud technologyorganizational and pedagogical conditionsopen learning environmentАктивізація самостійної роботи студентів засобами хмарних технологійActivating students independent work by means of cloud technologyArticle