Рябовол, Лілія Тарасівна2016-06-152016-06-152011Рябовол Л. Т. Внесок земських установ у розвиток і становлення шкільної історичної та правознавчої освіти в Україні (на матеріалах херсонської губернії) / Лілія Тарасівна Рябовол // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 97. – С. 252-257.http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/1518(uk) У статті проведено аналіз заходів земств, спрямованих на оптимізацію навчання історії та законознавства у школі, охарактеризовано систему навчання шкільного суспільствознавства, як сукупності мети, принципів, змісту, методів і форм.(ru) В статье проведен анализ мероприятий земств, направленных на оптимизацию обучения истории и законоведению в школе, дана характеристика системы обучения обществоведению, как совокупности цели, принципов, содержания, методов и форм.ukнавчання історії та законознавства у школісистема навчання суспільствознавства розроблена земськими освітніми діячамиВнесок земських установ у розвиток і становлення шкільної історичної та правознавчої освіти в Україні (на матеріалах херсонської губернії)Article