Стукаленко, Зоя Михайлівна2015-11-242015-11-242014Стукаленко З. М. Сутність феномена "професійна толерантність" у науково-педагогічній літературі / Зоя Михайлівна Стукаленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 219-223.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/590У статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект феномену "толерантність" та "професійна толерантність" у науково-педагогічній літературі. Зосереджено увагу на критеріях та специфіці феномена "професійна толерантність" як значущої якості особистості вчителя сучасної національної школи. Наголошено, що професійна толерантність виступає взірцем високого рівня розумового розвитку і моральної культури та повинна бути нормою соціального життя; в рамках Міжнародної освітньої парадигми спрямовувати і вдосконалювати рівень професійної підготовки майбутнього вчителя.ukтерпимістьміжнародно-правові документисловникифілософіяпедагогікаморальні якостіпрофесійна толерантністьСутність феномена "професійна толерантність" у науково-педагогічній літературіArticle