Гуцало, Емілія Ун-Сунівна2016-06-142016-06-142012Гуцало Е. У. Особливості педагогічного виміру навчальних досягнень студентів / Емілія Ун-Сунівна Гуцало // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 103. – С. 114-122.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1478(uk) У статті висвітлюються проблеми педагогічного тестування, його переваги та недоліки, технології створення тестів; здійснено аналіз вимог до якості тестів та умов ефективного впровадження тестового контролю знань, подано класифікацію тестових завдань, проаналізовані помилки змісту тестів та організації тестування.(ru) В статье раскрываются проблемы педагогического тестирования, его достоинства и недостатки, технологии создания тестов; сделан анализ требований к качеству и условиям эффективного применения тестового контроля знаний, представлена классификация тестовых заданий, проанализированы содержательные ошибки тестов и организации самого процесса тестирования.ukтестологіяпедагогічне тестуванняспецифікаціястандартизаціяформи тестових завданьОсобливості педагогічного виміру навчальних досягнень студентівArticle