Коваленко, Наталія Василівна2015-12-012015-12-012012Коваленко Н. В. Типологічні характеристики терміносистеми маркетингу німецької та української мов / Наталія Василівна Коваленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць / ред. Г. Д. Клочек [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - Вип. 104, ч. 1. - С. 432-436.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/689У статті розглянуті типологічні особливості терміносистеми маркетингу в німецькій та українській мовах.ukгетерогенність термінологіїтипологічна характеристикатерміносистема маркетингуТипологічні характеристики терміносистеми маркетингу німецької та української мовArticle