Куркіна, Сніжана Віталіївна2016-06-152016-06-152011Куркіна С. В. Організація впливу на емоційно-почуттєву сферу учнів як необхідна складова уроків художньої культури в школі / Сніжана Віталіївна Куркіна // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – Вип. 97. – С. 163-168.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1525(uk) В статті пропонуються до розгляду методи, які доцільно застосовувати в галузі педагогіки мистецтва з метою організації впливу на емоційно-почуттєву сферу учнів. Зроблено спробу обґрунтування ефективності методу художньо-педагогічної драматургії в процесі підготовки і проведення уроків художньої культури в школі.(ru) В статье предлагаются к рассмотрению методы, которые целесообразно применять в области педагогики искусства с целью организации влияния на эмоционально-чувственную сферу учеников. Сделано попытку обоснования эффективности метода художественно-педагогической драматургии в процессе подготовки и проведения уроков художественной культуры в школе.ukхудожня культурахудожньо-естетичне вихованняосвітній процесгуманістичне спілкуваннямистецтвоемоційно-почуттєва сферамотиваційно-особистісне ставленнядраматургія урокуОрганізація впливу на емоційно-почуттєву сферу учнів як необхідна складова уроків художньої культури в школіArticle