Демченко, Юлія Миколаївна2023-06-072023-06-072020Демченко Ю. М. Організаційно-дидактичні особливості професійної підготовки фахівців із соціа льної реабілітації в США / Юлія Миколаївна Демченко // Витоки педагогічної майстерності. – Полтава, 2020. – Вип. 2. – С. 67-70.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4785(ua) У статті проаналізовано організаційні та змістові особливості професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації у закладах вищої освіти США. Схарактеризовано дворічні програми для здобуття освітнього ступеня «Асоціат» у коледжах США, чотирирічні бакалаврські та міждисциплінарні магістерські університетські програми професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації. Визначено спільні ознаки цих програм для кожного з освітніх ступенів. Встановлено, що професійна підготовка здійснюється на міждисциплінарній основі шляхом інтеграції загальнонаукових, професійних і спеціалізованих знань, широкого запровадження елективних курсів. Визначено три моделі навчання фахівців із соціальної реабілітації: традиційно-дидактичну, проблемно-пошукову і фасилітовану. З’ясовано, що система професійної підготовки забезпечує умови для професійного самовизначення, саморозвитку і самовдосконалення.ukпрофесійна підготовкамодель навчаннясоціальна реабілітаціяфахівецьОрганізаційно-дидактичні особливості професійної підготовки фахівців із соціа льної реабілітації в СШАArticle