Величко, Степан ПетровичVelichko, S. P.Сірик, Едуард ПетровичSiryk, E. P.2017-06-262017-06-262017Величко С. П. Формування особистості майбутнього педагога / Степан Петрович Величко, Едуард Петрович Сірик // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 11, ч. 2. – С. 78-85.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2572(uk) Стаття спрямована на окреслення основних напрямів дослідження проблеми формування компетентностей майбутнього вчителя фізико-математичного профілю та управління процесом формування особистості педагога на основі принципів особистісно орієнтованого навчання. У дослідженні мають бути розроблені концептуальні засади формування особистості педагога, методика і технологія навчання, що відповідають сучасному світовому рівню підготовки фахівця зі збереженням переваг національної системи освіти, в основу яких ставляться засади психолого-педагогічного, а згодом – змістово-процесуального характеру. Передбачається, що проблему формування особистості педагога можна реалізувати на основі уявлень про інтеграцію й оптимізацію та закономірності організації, контролю й управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів та формування у них професійного компетентнісного досвіду.(ru) Статья направлена на определение основных направлений исследования проблемы формирования компетентностей будущего учителя физико-математического профиля и управления процессом формирования личности педагога на основе принципов личностно ориентированного обучения. В исследовании должны быть разработаны концептуальные основы формирования личности педагога, методика и технология обучения, соответствующих современному мировому уровню подготовки специалиста с сохранением преимуществ национальной системы образования, в основу которых относятся основы психолого-педагогического, а затем - змистово-процессуального характера. Предполагается, что проблема формирования личности педагога можно реализовать на основе представлений об интеграции и оптимизации и закономерности организации, контроля и управления учебно-познавательной деятельностью студентов и формирование у них профессионального компетентностного опыта.(en) The article aims to outline the main areas of research competences problems of formation of future teacher of physical and mathematical structure formation and management of individual teacher on the basis of personality based learning. The study must be developed conceptual principles of forming the individual teacher, teaching methodology and technology that meet the current global level of training while preserving the advantages of the national education system, based on principles which include psychological, educational, and later - zmistovo procedural nature. It is assumed that the problem of forming individual teacher can be implemented based on notions of integration and optimization and patterns of organization, control and management of teaching and learning activities of students and the formation of their professional competence experience.ukпідготовка майбутнього вчителяформування особистості педагогаконцептуальні засадипостійне підвищення власної кваліфікаціїпроцес саморозвиткууміння рефлексуватиможливість обґрунтованої переорієнтаціїурахування психологічних ускладненьподготовка будущего учителяформирования личности педагогаконцептуальные основыпостоянное повышение собственной квалификациипроцесс саморазвитияумение рефлексироватьвозможность обоснованной переориентацииучет психологических осложненийtraining future teachersteacher identity formationconceptual frameworkthe constant improvement of its own qualification process of self-refleksirovat skillsthe ability to reorient reasonabletaking into account the psychological complicationsФормування особистості майбутнього педагогаDentity formation of future teachersФормирование личности будущего педагогаArticle