Грінченко, Віктор ГригоровичGrinchenko, V. G.2022-08-122022-08-122021Грінченко В. Г. Використання інфографіки при вивченні середньовічної та ренесансної культури у шкільних курсах «Всесвітня історія» та «Мистецтво» / Віктор Григорович Грінченко // теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал. 2021. №1(9). С. 154-156.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4186(ua) У статті розглядаються методичні аспекти використання інфографіки при вивченні середньовічної та ренесансної культури у шкільних курсах «Всесвітня історія» і «Мистецтво». Подані авторські приклади інфографіки з окресленої тематики, створені за допомогою онлайн -конструктора Canva. Ключові слова: навчальний процес, інфографіка, середньовічна культура, ренесансна культура, шкільний курс «Всесвітня історія», шкільний інтегрований курс «Мистецтво». (en) The article deals with the methodological aspects of using information graphics in the study of medieval and Renaissance culture in school courses "World History" and "Art". The author's examples of infographics on the outlined subject, created with the help of the online designer Canva, are given.(en) The article deals with the methodological aspects of using information graphics in the study of medieval and Renaissance culture in school courses "World History" and "Art". The author's examples of infographics on the outlined subject, created with the help of the online designer Canva, are given.ukeducational processinfographicsmedieval culturerenaissance cultureschool course " World History"school integrated course "Art"educational processinfographicsmedieval culturerenaissance cultureschool course " World History"school integrated course "Art"Використання інфографіки при вивченні середньовічної та ренесансної культури у шкільних курсах «Всесвітня історія» та «Мистецтво»The use of infographics in the study of medieval and Renaissance culture in school courses "World History" and "Art"Article