Горбенко, Олена Борисівна2016-05-202016-05-202012Горбенко О. Б. Проблемно-діалогічне спілкування в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - Вип. 112. - С. 136-142.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1252(uk) У статті розкривається значення проблемно-діалогічного спілкування в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики, акцентується увага на тпринципах індивідуально-диференційованого навчання.(ru) В статье раскрывается значение проблемно-дилогического общения в процессе инструментально-исполнительской подготовки будущего учителя музики, акцентируется внимание на принципах индивидуально-диференцированного обучения.ukмайбутній вчитель музикиінструментально-виконавська підготовкапринципи індивідуально-диференційованого навчанняособистісно-зорієнтований підхідпроблемно-діалогічне спілкуванняПроблемно-діалогічне спілкування в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музикиArticle