Бабенко, Андрій Леонідович2015-11-202015-11-202015Бабенко А. Л. Інтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання / Андрій Леонідович Бабенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка , 2015. - Вип. 141, ч. 2. - С. 163-165.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/543У статті обґрунтовується інтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. Визначаються наукові надбання у вирішенні цієї проблеми. Аналізуються роботи О. В. Петуніна і А. К. Кагієва, які ще у 80-ті роки ХХ ст. вважали одним із пріоритетних напрямків удосконалення системи підготовки вчителів фізичної культури комплексно-тематичний підхід. Характеризується три рівні інтеграції у навчанні. Визначається суть інтеграційно-тематичного підходу та характеризуються напрямки тематичної інтеграції; спеціально-предметна; психолого-педагогічна; предметно-методична; технологічно-методична.ukвчитель фізичного вихованнясистема підготовкиінтеграціякомплексно-тематичний підхідвнутрішньопредметна інтеграціяміжпредметна інтеграціяінтеграційно-тематичний підхідучитель фізичного вихованняІнтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного вихованняArticle