Семез, Андрій Анатолійович2015-11-042015-11-042015Семез А. А. Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога / Андрій Анатолійович Семез // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ, 2015. - Вип. 135. - С. 190-194.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/373У статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.ukадаптаціяпрофесійна адаптаціяадаптованість педагогадезадаптаціядезадаптаційні процесимотиваціясамооцінкая - концепціяТеоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагогаArticle