Краснощок, Інна Петрівна2022-06-232022-06-232019Краснощок І. П. Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців / І. П. Краснощок, Т. О. Кравцова // Рідна школа. - № 2 . – 2019. - С. 34 — 38.http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4181(ua) У статті розглянуто поняття педагогіч­ ного супроводу в умовах закладу вищої освіти. Проаналізовано роль педагогічного супроводу в самореалізацїі майбутнього фахівця. Обґрунто­ вано розуміння педагогічного супроводу саморе-алізації майбутнього фахівця. Визначено зміст основних функціональних компонентів педаго­ гічного супроводу самореалізацїі майбутнього фахівця: діагностичного, мотиваційно-цільово-го, проектувального, діяльнісного, рефлексивно-коригувального.ukсупровідпедагогічний супро­відпедагогічний супровід у вищій школісаморе-алізаціяпедагогічний супровід самореалізацїіструктура педагогічного супроводу самореалі­ заціїкомпоненти педагогічного супроводу са­мореалізацїі майбутніх фахівцівПедагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівцівArticle