Ткаченко, Ольга Михайлівна2015-11-212015-11-212014Ткаченко О. М. Формування етнопедагогічної компетентності вчителя початкових класів у контексті культурологічного підходу в освіті / Ольга Михайлівна Ткаченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 17-21.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/551У статті висвітлено теоретичні засади й вимоги культурологічного підходу в освіті, зверено увагу на визначення етнопедагогічної компетентності в контексті цього методологічного підходу та на специфіку формування зазначеного виду педагогічної компетентності в майбутніх учителів початкових класів.ukметодологічні підходикультурологічний підхід в освітіетнопедагогічна компетентністьформування етнопедагогічної компетентності вчителямайбутній вчитель початкових класівФормування етнопедагогічної компетентності вчителя початкових класів у контексті культурологічного підходу в освітіArticle