Подопригора, Наталія ВолодимирівнаPodopryhora, N. V.2016-11-112016-11-112014Подопригора Н. В. Прикладна спрямованість математичних методів фізики у педагогічному університеті: вікове рівняння / Наталія Володимирівна Подопригора // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. – 2014. – Вип.20: Управління якістю підготовки майбутнього вчителя фізико-технологічного профілю. – С. 151-153. – (IndexCopernicusinternational).https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2001(uk) Стаття присвячена проблемі забезпечення міждисциплінарної інтеграції навчальних дисциплін щодо вивчення фізики з урахуванням специфіки її викладання у педагогічному університеті. Математичні методи фізики є одним із засобів введення студентів у пізнавальну діяльність, що визначається змістом курсів загальної і теоретичної фізики. Реалізація прикладної спрямованості математичних методів фізики у процесі вивчення радіоактивності уможливлює унаочнення розв’язання однієї з проблем ядерної фізики – визначення періоду напіврозпаду радіоактивного ядра. Навчання фізики на засадах принципу циклічності уможливлює апроксимацію циклу наукового пізнання природи на процес навчання фізики. Забезпечення спадкоємності курсів загальної фізики, математичних методів фізики і теоретичної фізики є однією з умов підвищення ефективності навчання фізики у педагогічному університеті.(en) The article is sanctified to the problem of providing of interdisciplinary integration of educational disciplines in relation to the study of physics taking into account the specific of her teaching in a pedagogical university. Mathematical methods of physics are one of facilities of introduction of students in cognitive activity that is determined by maintenance of courses of general and theoretical physics. Realization of the applied orientation of mathematical methods of physics in the process of study of radio-activity makes possible a show evidently of decision of one out of problems of nuclear physics – determination of half-period of radioactive kernel. The studies of physics on the basis of principle of recurrence do possible approximation of cycle of scientific cognition of nature on the process of studies of physics. Providing of succession of courses of general physics, mathematical methods of physics and theoretical physics is one of terms of increase of efficiency of studies of physics in a pedagogical university.ukматематичні методи фізикиприкладна спрямованістьпедагогічний університетміждисциплінарна інтеграціяпринцип циклічностірадіоактивністьmathematical methods of physicsapplied orientationpedagogical universityinterdisciplinary integrationprinciple of recurrenceradio-activityПрикладна спрямованість математичних методів фізики у педагогічному університеті: вікове рівнянняArticle