Рябовол, Лілія ТарасівнаРябовол, Лилия ТарасовнаRyabovol, L. T.2017-03-232017-03-232011Рябовол Л. Т. Організація, зміст та критерії оцінювання педагогічної практики майбутніх учителів правознавства / Лілія Тарасівна Рябовол // Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. праць. – Харків, 2011. – Вип. ХХVІІ. - С. 187-197.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2285(uk) У статті розкрито особливості організації педагогічної практики, обґрунтовано її місце і роль у системі професійної підготовки майбут-ніх учителів правознавства, проаналізовано зміст та визначено критерії оцінювання за вимогами кредитно-трансферної системи навчання.(ru) В статье раскрыты особенности организации педагогической практики, обосновано ее место и роль в системе профессиональной подготовки будущих учителей правоведения, сделан анализ содержание, определены критерии оценивания, исходя из требований кредитно-трансферной системы.(en) The article shows the features of pedagogical practice, grounded in its place and role in training future teachers of law, disclosed its contents and evaluation criteria defined by the requirements of credit-transfer system educational.ukпедагогічна практикатеоретичні знанняпрактичні уміннязміст педагогічної практикикритерії оцінюванняпедагогическая практикатеоретические знанияумениясодержание педагогической практикикритерии оцениванияeducational practicetheoretical knowledgepractical skillsthe content of teaching practiceevaluation criteriaОрганізація, зміст та критерії оцінювання педагогічної практики майбутніх учителів правознавстваОрганизация, содержание и критерии оценивания педагогической практики будущих учителей правоведенияOrganization, content and evaluation criteria for pedagogical practice future teachers lawArticle