Пикалюк, Роман Володимирович2023-06-052023-06-052022Пикалюк Р. В. Нативна реклама в новинних інтернет-ЗМІ: особливості поєднання рекламного і журналістського контенту / Роман Володимирович Пикалюк // Вчені записки Тавріського національного університету ім. В. І. Вернадського. – Серія: Філологія. Журналістика. – 2022. – Т. 33 (72). - № 5. - Ч. 2. - С. 307 - 311. URL: https://philol.vernadskyjournals.in.ua/journals/2022/5_2022/part_2/51.pdfhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4722(ua) Статтю присвячено висвітленнню явища нативної реклами як новітнього рекламного формату, що полягає в адаптації рекламного контенту до медіасередовища, в якому він розміщений. Визначено, що нативна реклама виникає й активно розвивається паралельно з розвитком онлайн-ЗМІ, в яких традиційні рекламні формати виявляються неефективними. Встановлено, що культура медіаспоживання нового покоління впливає на вибір каналів поширення нативної реклами. Серед сучасних читачів спостерігається високий попит на нішевий контент, тому комерційні публікації в нішевих виданнях викликають довіру. З огляду на це зроблено висновок, що розміщення нативної реклами в нішевих онлайн-виданнях має широкі перспективи. Однак у масових ЗМІ нативна реклама використовується обмежено і подається переважно в тематичних рубриках. Визначено, що нативна реклама в тематичних рубриках масових онлайн-ЗМІ має переважно формат спецпроєктів і спирається на традиційні журналістські жанри: інтерв’ю, аналітична стаття, репортаж. Нішеві видання ширше використовують новітні формати: життєва історія, стаття-лайфхак, підбірка. Також популярні ігрові формати публікацій: тест, генератор. Встановлено, що формати й жанри нативної реклами в нішевих онлайн-виданнях великою мірою залежать від редакційної політики ЗМІ. Переважна більшість видань використовує редакційний контент для подання нативної реклами. В окремих онлайн-ЗМІ допускається використання матеріалів рекламодавця як анонсів або новин про компанію.ukнішеве виданняжанрмасове виданняонлайн-виданнянативна рекламаНативна реклама в новинних інтернет-ЗМІ: особливості поєднання рекламного і журналістського контентуArticle