Руденко, Юлія Юріївна2015-07-222015-07-222013Руденко Ю. Ю. Роль особистісно орієнтованого навчання в процесі формування готовності до особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога / Юлія Юріївна Руденко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 120. - С. 286-292.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/257У статті розкривається значення особистісно орієнтованого підходу у навчально-виховному процесі студентів. Аналізуються завдання та вимоги до особистісно орієнтованого навчання з метою створення атмосфери становлення індивідуальності, розвитку та особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога.ukмайбутній соціальний педагогособистістьособистісно орієнтований підхідвикладачособистісно орієнтоване навчанняособистісне самовизначенняРоль особистісно орієнтованого навчання в процесі формування готовності до особистісного самовизначення майбутнього соціального педагогаArticle