Лабенко, Олександр Віталійович2015-12-022015-12-022012Лабенко О. В. Проблема особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах / Олександр Віталійович Лабенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць / ред. Г. Д. Клочек [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – Вип. 104, ч. 2. – С. 392–397.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/743(UA) Стаття присвячена проблемі особистісно-орієнтованого підходу до навчання англійської мови на немовних факультетах за допомогою ігрової діяльності.(EN) The article is devoted to the problem of usage of person-centered approach in the process of teaching English at nonlinguistic departments with the help of playing activity.ukособистісно-рієнтований підхідіндивідуалізація навчанняperson-centered approachindividualization of learningnonlinguistic departmentsplaying activitydialectical contradictiontraining gamecard-taskПроблема особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетахArticle