Єжова, Ольга Володимирівна2016-03-242016-03-242014Єжова О. В. Класифікація моделей в педагогічних дослідженнях / Ольга Володимирівна Єжова // Наукові записки КДПУ. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. Величко С. П. [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 5, ч. 2. – С. 202-207.http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/946(UA) Стаття присвячена розвитку моделювання в професійній освіті. В результаті аналізу літератури з розроблення педагогічних моделей, а також з кібернетики та системних досліджень, розроблена класифікація педагогічних моделей. Відзначено, що прогностичні моделі дозволяють готувати фахівців, здатних виконувати професійні завдання на високому рівні не лише в сучасних, а й прогнозованих умовах діяльності.(EN) The article is devoted to the development of modeling in vocational education. An analysis of the literature on developing pedagogical models, and on cybernetics and systems research, the classification of pedagogical models is created. It is noted that prognostic models allow train specialists capable perform professional tasks at high level not only today, but forecasted operating conditions.ukмоделювання в професійній освітішвейне виробництвонавчально-виховний процеспрофесійно-технічні навчальні закладиКласифікація моделей в педагогічних дослідженняхArticle