Лівицька, Інна Адамівна2015-11-112015-11-112013Лівицька І. А. Альтернативне оцінювання VS традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ / Інна Адамівна Лівицька // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 119. - С. 334-337https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/414Авторка статті робить спробу розмежування та окреслення ключових понять сучасної методики навчання іноземних мов «традиційного та альтернативного видів оцінювання», покликаних сприяти процесу формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ.The author of the article makes an attem pt at differentiating and defining key notions of foreign language methodology theory, such as “traditional and alternative assessment”, which serve the process of formation of the foreign language communicative competence on the first stage of learning at high education institutionsukметодика навчання іноземних мовкомунікативна компетенціявиди оцінюваннямовний портфоліоmethodology of foreign language teachingcommunicative competencetypes of assessmentlanguage portfolioАльтернативне оцінювання VS традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗArticle