Черньонков, Ярослав ОлександровичChernonkov, Jaroslav2016-11-072016-11-072014Chernonkov J. The role of the multimedia in the process of individualization of the professional training of the future teacher of foreign languages / Jaroslav Chernonkov // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 128. – С. 506-511.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/1960(uk) У статті розглядаються деякі шляхи вдосконалення процесу індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах через впровадження мультимедійних засобів:інформаційно-комунікаційні технології, мультимедійні підручники-посібники, інтерактивні дошки, Інтернет пошта. Автором проведено експеримент з метою виявлення впливу досліджуваних засобів на покращення якості професійної підготовки майбутнього спеціаліста у галузі іноземних мов.(en) This article discusses some ways of improving the process of individualization of training future teachers of foreign languages at the higher educational institutions through the introduction of multimedia: informative communicative technologies, multimedia tutorials-manuals, interactive whiteboards, Internet mail. The author conducted an experiment to identify the impact of the investigated means to improve the quality of training future specialists in foreign languages.enіндивідуалізаціяпрофесійна підготовкаекспериментальна роботаспеціально створене середовищеінформаційно-комунікаційні технологіїмультимедійний посібник-підручникінтерактивна дошкаindividualizationprofessional trainingexperimental workspecially created environmentinformative-communicative technologiesmultimedia tutorial-manualinteractive whiteboardThe role of the multimedia in the process of individualization of the professional training of the future teacher of foreign languagesArticle