Рябовол, Лілія Тарасівна2017-03-262017-03-262013Рябовол Л. Т. Курс "Права людини": місце і роль у становленні вітчизняної системи шкільної правової освіти / Лілія Тарасівна Рябовол // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 33. - С. 176-187.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/2291(uk) У статті викладено результати аналізу навчальних програм курсу «Права людини»; встановлено підходи, на яких ґрунтується цілевизначення, відбір та структурування змісту, організація навчання курсу; досліджено мету, завдання, зміст та особливості методики його викладання; визначено роль курсу для становлення сучасної системи шкільної правової освіти.(ru) В статье изложены результаты анализа учебных програм курса «Права человека»; установлены подходы, на которых базируется целеопределение, отбор и структурирование содержания, организация изучения курса; исследовано цель, задания, содержание и особенности методики его преподавания; определена роль курса в становлении современной системы школьного правового образования.(en) In the article presents an analysis of the course of training program «Human Rights», established approaches, which is based Targeting, selection and structuring of the content, the organization of the course; investigated goal, tasks, content and methods of teaching features, defined the role of the course in the development of the modern school system legal education.ukособистісно зорієнтованийлюдиноцентричнийправознавчийаксіологічнийдіяльнісний підходипрактикоорієнтований характер курсуличностно ориентированнныйчеловекоцентричныйправовойаксиологическийдеятельностный подходыпрактико ориентированный характер курсаpersonality-orientedman-centeredjurisprudentialaxiologicalactivity approachespractice-oriented nature of the courseКурс "Права людини": місце і роль у становленні вітчизняної системи шкільної правової освітиArticle