Подопригора, Наталія ВолодимирівнаТкаченко, А. В.Подопригора, Наталья ВладимировнаТкаченко, А. В.Podoprygora, N.Tkachenko, A.2021-04-072021-04-072019Подопригора Н. В. Сучасні тенденції оновлення змісту навчання майбутніх вчителів фізики та інформатики / Подопригора Наталія Володимирівна, А. В. Ткаченко // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2019). – Черкаси: Вид. ФОП Гордієнко Є. І., 2019. – С. 172-173.https://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/3387(ua) У статті розглянуто питання оновлення змісту навчання майбутніх вчителів фізики та інформатики відповідно до вимог сьогодення. Визначено, що професійно-орієнтовані завдання (зокрема, навчальні проекти) виступають важливим та дієвим засобом реалізації квазіпрофесійної майбутньої педагогічної діяльності.(ru) В статье рассмотрены вопросы обновления содержания обучения будущих учителей физики и информатики в соответствии с требованиями современности. Определено, что профессионально-ориентированные задачи (в частности, учебные проекты) выступают важным и действенным средством реализации квазипрофессиональной будущей педагогической деятельности.(en) The article deals with the issues of updating the contents of the training of future teachers of physics and computer science in accordance with the requirements of the present. It has been determined that professionally-oriented tasks (in particular, educational projects) are an important and effective means of realization of quasiprofessional future pedagogical activity.ukінтегровані навчальні проектифахова підготовка майбутнього вчителя фізики та інформатикифахово-орієнтовані завданнямоделювання квазіпрофесійної діяльностіинтегрированные учебные проектыпрофессиональная подготовка будущего учителя физики и информатикипрофессионально-ориентированные задачимоделирование квазипрофессиональной деятельностиintegrated training projectsprofessional training of the future teacher of physics and computer scienceprofessional-oriented tasksmodeling of quasi-professional activityСучасні тенденції оновлення змісту навчання майбутніх вчителів фізики та інформатикиСовременные тенденции обновления содержания обучения будущих учителей физики и информатикиContemporary trends updating the content of teaching future teachers of physics and computer scienceArticle