Факультет математики, природничих наук та технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Методика використання гейм-технологій під час підготовки фахівців цифрових технологій освіти
    (2024) Корик, Денис Віталійович; Koryk, D.V.
    (ua) Актуальність ідеї інтегрованого навчання полягає в орієнтації освітнього процесу на виклики і вимоги сучасного суспільства. Враховують різноманітні аспекти сучасної технологічної реальності. Граючи, студенти можуть ефективно вдосконалювати технічні навички, розвивати творчість та робити практичні застосування цифрових концепцій. Мета дослідження – є розробка та вивчення методики використання гейм-технологій в освітньому процесі для ефективної підготовки фахівців у сфері цифрових технологій. Об’єкт дослідження – процес використання гейм-технологій у підготовці фахівців цифрових технологій в умовах вищого навчального закладу. Предмет дослідження – методика використання гейм-технологій у навчанні студентів цифрових технологій. Елементи наукової новизни результатів дослідження: - реалізовано технічне завдання: описано та обрано необхідне програмне забезпечення для використання гейм-технологій у вищій освіті, проаналізовано попередні дослідження та визначено прогалини у сучасних у підходах. -запропоновано освітній гейм-контент на платформі Unity, який передбачає інтеграції з ігровими платформами та вибір інструментів для реалізації навчальної гейміфікації. - подальшого розвитку набула методика використання гейм-технологій в освітньому процесі підготовки фахівців цифрових технологій. Практичне значення роботи: • проаналізовано випадки впровадження розробленої методики в навчальні програми цифрових технологій, з'ясовано його ефективність та можливості адаптації до різних умов вищих навчальних закладів. • розроблено конкретні практичні рекомендації та інструменти для впровадження розробленої методики у навчальні програми цифрових технологій. Повний обсяг роботи – 97 стор., основний текст становить 90 стор. У роботі подано 1 табл., 6 рис. (en) The relevance of the idea of integrated learning lies in the orientation of the educational process to the challenges and requirements of modern society. It takes into account various aspects of modern technological reality. By playing, students can effectively improve technical skills, develop creativity, and make practical applications of digital concepts. The purpose of the study is to develop and study the methodology of using game technologies in the educational process for the effective training of specialists in the field of digital technologies. The object of the study is the process of using game technologies in the training of digital technology specialists in a higher education institution. The subject of the study is the methodology of using game technologies in teaching digital technologies to students. Elements of scientific novelty of the research results: - The terms of reference were implemented: the necessary software for the use of game technologies in higher education was described and selected, previous studies were analyzed and gaps in current approaches were identified. -the educational game content on the Unity platform is proposed, which provides for integration with gaming platforms and the choice of tools for the implementation of educational gamification. - the methodology of using game technologies in the educational process of training digital technology specialists has been further developed. Practical significance of the work: - the cases of implementation of the developed methodology in the curricula of digital technologies were analyzed, its effectiveness and possibilities of adaptation to different conditions of higher education institutions were found out. - specific practical recommendations and tools for implementing the developed methodology in digital technology curricula have been developed. The full volume of the work is 97 pages, the main text is 90 pages. The work contains 1 tables, 6 figures.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання фізико-технологічних дисциплін майбутніх фахівців комп’ютерних технологій
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Трифонова, Олена Михайлівна; Трифонова, Елена Михайловна; Tryfonova, Olena Mykhaylivna
    (ua) У статті розглядається проблема удосконалення методики навчання фізико-технологічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта. Комп’ютерні технології» у світлі вимог технологічно-інформаційної революції. Проаналізовано специфіку підготовки зазначених фахівців та встановлено, що єдиного системного підходу до окреслення проблем удосконалення методики навчання фізико- технологічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта. Комп ’ютерні технології» в аспекті використання інноваційних технологій зроблено не було. У статті запропоновано шляхи осучаснення навчального експерименту під час навчання фізико-технологічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта. Комп’ютерні технології». Обґрунтовано впровадження елементів основ робототехніки до змісту курсів фізико-технологічних дисциплін.
  • Ескіз
    Документ
    Прогностична модель підготовки фахівців індустрії моди
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Єжова, Ольга Володимирівна; Ежова, Ольга Владимировна; Yezhova, Olga Volodymyrivna
    (uk) Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки фахівців, здатних розробляти і запроваджувати прогнозовані технології в індустрії моди. Обґрунтована прогностична модель підготовки фахівців індустрії моди у закладах професійно-технічної освіти, яка повинна забезпечити готовність майбутніх кваліфікованих робітників до провадження професійної діяльності в умовах сучасного та прогнозованого виробництва. Запропонована та апробована прогностична модель підготовки фахівців у професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю як система, що, відтворюючи систему професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників індустрії моди, дає змогу отримувати нову інформацію про її взаємопов’язані структурні елементи, умовно об’єднані в блоки: факторний, цільовий, теоретико-методологічний, змістово-технологічний, результативний.
  • Ескіз
    Документ
    Competency-Based Approach to Education Programme Development: the Case of Technology and Engineering Teacher Qualification (Technology of Light Industry)
    (Ассоциация инженерного образования России, 2017) Ezhova, O. V.; Єжова, Ольга Володимирівна
    (en) The article is devoted to development of competency-based education programme to train technology and engineering teachers with regard to prospects of light industry development. The developed model includes general and professional competences. The general competences comprise instrumental, interpersonal, systemic, informational, communicative, and legal ones. Professional competences include professional, pedagogical and special competences: engineering and production technology.