Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
5 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Формування дизайнерських умінь у здобувачів технологічної та професійної освіти у процесі вивчення дисциплін професійної підготовки(2022) Абрамова, Оксана Віталіївна; Мироненко, Наталя; Abramova, O.; Mironenko, N.(ua) У статті розглядаються особливості формування дизайнерських умінь у здобувачів технологічної та професійної освіти у процесі вивчення дисциплін професійної підготовки, які мають бути спрямовані на проєктно-технологічний підхід у процесі продуктивної технологічної підготовки. Визначено місце та роль формування дизайнерських умінь у системі вищої освіти, зокрема, у підготовці майбутніх вчителів трудового навчання та технологій, майбутніх педагогів професійного навчання у галузі дизайну одягу. Проєктна технологія є однією з основних у роботі сучасного педагога технологічної та професійної освіти, тому в статті приділено увагу формуванню дизайнерських вмінь під час проєктно-технологічної діяльності здобувачів освіти та різних етапах реалізації власних творчих ідей.Документ Особистісно орієнтоване навчання у процессі викладання дисципліни «Основи проектування та моделювання»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Мироненко, Наталя Василівна; Mironenko, N.(ua) У статті розкривається сутність, зміст та особливості особистісно орієнтованих технологій навчання та показується місце особистісно орієнтованого навчання у вищій педагогічній школі. Також у дослідженні проаналізовано принципи реалізації особистісно орієнтованого навчання у вищій школі, а також розглянуто можливі методи впровадження особистісно орієнтованого навчання для майбутніх вчителів трудового навчання під час вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання». Також у публікації наведено можливі приклади реалізації особистісно орієнтованих технологій на прикладі вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання» майбутніми учителями технологій.Документ Формування власного іміджу студентів у процесі вивчення дисципліни «Технологія побутової діяльності»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Мироненко, Наталя Василівна; Mironenko, N.(ua) Стаття присвячена питанню формування власного іміджу студентів під час вивчення дисципліни «Технологія побутової діяльності» майбутніми учителями трудового навчання та технологій. У публікації розглядається поняття та значення власного іміджу у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з проблем формуваннявласного іміджу та особливостей цього процесу під час вивчення дисципліни «Технологія побутової діяльності» майбутніми учителями трудового навчання та технологій. Визначено місце та роль формування власного іміджу у систему вищої освіти та підготовці майбутніх вчителів трудового навчання зокрема. Зазначено, зовнішність учителя − складовий елемент педагогічної техніки, яка, відповідно, є структурним компонентом педагогічної майстерності. Отже, удало дібраний гардероб допоможе не тільки справити приємне враження на довколишніх, а й підкреслить професійні та особисті якості педагога. Крім того, актуальним і доцільним є необхідність удосконалення наявної системи розвитку педагогічної майстерності щодо створення механізму формування стійкого цілісного образу педагога (педагогічного іміджу), який забезпечить оптимальні умови для навчання й виховання учнів.Документ Місце дистанційних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Ткачук, Станіслав Іванович; Мироненко, Наталя Василівна; Tkachuk, S.; Mironenko, N.(ua) Стаття присвячена питанню запровадження дистанційного навчання під час підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. У публікації розглядається поняття та значення дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з проблем застосування дистанційних технологій навчання та особливостей їх використання у навчальному процесі майбутніх учителів трудового навчання та технологій. Визначено місце та роль запровадження дистанційних технологій навчання у систему вищої освіти. Зазначено, значення адаптації навчальної діяльності викладача у звязку із зміною науково-технічного прогресу та системи навчання. Наведено приклади запровадження дистанційних технологій навчання у системі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка та Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.Документ Організація наукової роботи студентів під час вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці».(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Мироненко, Наталя Василівна; Mironenko, N.(uk) Стаття присвячена вивченню питання організації науково-дослідницької роботи зі студентами вищих навчальних закладів. У публікації розглядається поняття та значення науково-дослідної роботи, її види та форми організації даної форми роботи зі студентами вищих навчальних закладів взагалі та у процесі вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці» зокрема. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми організації науково-дослідницької роботи зі студентами вищих навчальних закладів. Визначено місце та роль запровадження науково-дослідної роботи у процесі вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці». Наведено приклади запровадження науково-дослідної роботи у процесі вивчення дисципліни «Основи сільськогосподарської праці» у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка.
